3D STUDIO MAX EĞİTİM 1

3D STUDIO MAX EĞİTİM VİDEOLARI


GİRİŞ-1



GİRİŞ-2


Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

GİRİŞ-3




GİRİŞ-4



GİRİŞ-5




GİRİŞ-6




GİRİŞ-7




GİRİŞ-8




GİRİŞ-9


Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

ÇİZGİ-1




ÇİZGİ-2




ÇİZGİ-3



ÇİZGİ-4


Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

POLİGON-1




POLİGON-2




POLİGON-3




POLİGON-4




POLİGON-5


Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

MATERYAL-1




MATERYAL-2




MATERYAL-3


Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

REACTOR-1




REACTOR-2




REACTOR-3




REACTOR-4

Bu eğitim videoları 3dstudiomaxegitim tarafından hazırlanıp yayınlanmıştır.

KAMERA




ANİMASYON-1




ANİMASYON-2




ANİMASYON-3




ANİMASYON-4




OBJECT PROPERTİES





3 modelleme çalışmalarınızı yapabilmemiz için yorum kısmından ya da Facebook sayfamızdan iletişime geçin.


Yorum ve İsteklerinizi Bekliyoruz.






Yorumlar